ponedjeljak, 21. listopada 2013.

Saobraćajna povezanost





Uspješnost  na  turističkom  tržištu  nije  moguća  bez  dobro  razvijene  saobraćajne povezanosti destinacije  s  okruženjem.  Brzi  tehnološki  napredak  u  svijetu  očituje  se  i  uvođenjem  savremenijih, udobnijih i bržih saobraćajnih sredstava. Jedna od funkcija saobraćajnog sistema  je posredovanje u saobraćajnoj povezanosti turističkih destinacija s emitivnim tržištem, a ta će  uloga postati još važnijom s izgradnjom i modernizacijom saobraćajne infrastrukture F BiH. 
Da bi saobraćaj mogao udovoljavati potrebama turizma, posebno je važna skupina posebnih  ciljeva, kojima bi se ostvarili specifični prometni projekti namijenjeni posebice turistima, i to: 
  • Gradski saobraćaj;
  • Saobraćaj u mirovanju;
  • Koncept održivog razvoja saobraćaja i turizma;
  • Sigurnost saobraćaja.

Razvoj saobraćajnog sistema F BiH treba težiti ostvarenju dva dugoročna temeljna cilja:
  • Integraciji u europski saobraćajni sistem;
  • Oblikovanju  saobraćajnog sistema  prema  potrebama  privrednog  i  društvenog razvoja.

Osnovne karakteristike  sadašnjeg  stanja  transportno-komunikacijskog  sistema  Bosne  IiHercegovine su:
  • U  željezničkom  prometu  Bosna  i  Hercegovina  raspolaže  s  ukupno  1.031  km  željezničkih pruga,  čemu  treba  dodati  i  industrijske  kolosijeke  do  svakog  značajnijeg  proizvodnog kapaciteta.  Danas  je  ovaj sistem  tehnički  i  organizacijski  nedovoljno  obnovljen.  Osnovni smjerovi  koji  bi  bosanskohercegovačke  željeznice  uveli  u  paneuropsku  željezničku  mrežu svakako  je  paneuropski  Koridor  Vc  (Šamac-Doboj-Sarajevo-Čapljina-Ploče);  Paralela  10 (Transverzalna  željeznička  linija  Zvornik-Tuzla-Doboj-Banja  Luka-Novi  Grad-Republika Hrvatska); Smjer sjever-jug (Dobrljin-Novi Grad-Bihać-Martin Brod- Knin, Republika Hrvatska) i željeznička pruga Banovići-Tuzla-Brčko.

Nema komentara:

Objavi komentar