N A R U Č E N I T U R I S T Č K
I A R A N Ž M A N I
Naručene turističke aranžmana
agencija formira prema narudžbi odnosno
na zahtjev svojih klijenata. Klijent agenciji priopćava želje u svezi s
odredištom, a ona ga savjetuje zavisno od njegovih želja. Na temelju iskustva i
raspoloživih informacija agencija će dogovoriti sa klijentom sadržaj aranžmana.
Zatim agencija pošto ne
poznaje dovoljno turisričku destinaciju stupa u kontakt
sa receptivnom agencijom. Nakon toga receptivna
agencija stvara itinerar prema
želji emitivne agencije
odnosno klijenta. Odmah pristupa pripremim rezervaciji usluga drugih dobavljača
prema itineraru, kako bi osigurala realizaciju preuzetih obveza. U stvaranju
itinerara receptivna agencija je iskalkulirala cijenu koja vrijedi za emitivnu
agenciju, a ne za njezine klijente -
naručitelje. Nakon toga receptivna agencija šalje ponudu u pismenom obliku
emitivnoj agenciji-naručitelju. U ponudi obvezno naglašava uvjete polaganja predujma te uvjete i rokove plaćanja.
Nakon primanja ove ponude, emitivna agencija obavještava klijenta – naručitelja
te mu daje uvjete o realizaciji aranžmana . U koliko klijenat pristane na
predloženi aranžman, emitivna agencija obavještava receptivnu agenciju i ona
pristupa organizaciji putovanja, klijenat uplaćuje avans i šalje potrebne
dokumente. U ugovoru su naglašeni rokovi te ako emitivna agencija ne odgovori u
roku, podrazumijeva se njezino odustajanje.Po pravilu ukoliko klijenat
neprihvati ponude, emitivana agencija je dužna obavijesti receptivnu
agenciju pismenim putem.
Na turističkom tržištu se uglavnom male agencije
orijentiraju na naručene aranžmane.
Ovi se aranžmani u
praksi pojavljuju kao individualni i kao grupni. Kod individualnih naručenih aranžmana pojavljuje
se obično klijentela više kupovne moći
kako bi izbjegli sve teškoće i neugodnosti u vezi s samoorganiziranjem
putovanja.
Zbog toga se obraćaju
turističkoj agenciji koja za njih prema njihovim uputama organizira
individualno putovanje. Naručeni grupni aranžmani nastaju na osnovu zahtjeva pojedinih
grupa klijenata. Ovi aranžmani obično imaju zajednički motiv putovanja.
Naručuju ih razni privredni subjekti, ustanove, klubovi, udruge organizacije.
Nema komentara:
Objavi komentar