Internet marketing plan se sastoji iz sljedećih cjelina koje se
kreiraju tijekom stvaranja koncepta prisustva kompanije na Internetu:
1.
Executive Summary - sažetak. Definiranje cilja marketinga, ili
koji su ciljevi promocije na Internetu.
2.
Analiza statistika tržišta - da bi se došlo do ovih podataka
potrebno je izvesti, pronaći ili naručiti istraživanja koja će dovesti do
realnih podataka o stanju tržišta, uključujući Internet tržišta.
3.
Formuliranje strategija marketing komunikacije - planiranje i
formuliranje najoptimalnije marketing strategije u skladu sa utvrđenim
ciljevima i stanju na tržištima.
4.
Planiranje potrebnih sredstava za marketing - definiranje
konkretnih segmenata implementacije marketing strategija. Planiranje cijene
istraživanja, analiza, kreiranja posebnih elaborata, reklamnog materijala i sl
5.
Formiranje marketinškog tima - tko će obaviti ove zadatke i na
koji način. Organizacija ljudskih resursa predstavlja najbitniji segment u
kreiranju uspješnog posla, pa tako i u implementaciji Internet marketing plana,
u slučaju kreiranja ovakvog tima u samoj kompaniji.
6.
Kreiranje korporativnog identiteta kompanije - klasični elementi
marketinške strategije uključuju i posebnosti Interneta (misija, logo, slogan,
vizuelni identitet web stranica, načini komunikacije sa komitentima putem
Interneta...).
7.
Definiranje vremenskih rokova - organizacija marketinških aktivnosti bez tačno
određenih termina, može dovesti u pitanje kompletan marketing plan.
8.
Dizajniranje promotivnih kampanja - kreiranje uvjeta za efikasno
dizajniranje pojedinačnih marketinških kampanja.
9.
Kreiranje dodatnih marketinških materijala i kampanja - smjernice,
opisi pojedinih koraka u izvođenju marketinških kampanja, objedinjavanje
potrebne dokumentacije, priprema posebnih materijala, planiranje sajmova,
predstavljanja...
10. Provođenje vlastitih
istraživanja tržišta - korištenje vlastitih resursa (web stranice, mailing
liste, ankete...) za kreiranje slike o posebnostima korisnika Internet usluga
određene kompanije.
11. Izvršenje promotivnih
programa - na osnovu prethodno pripremljenih segmenata Internet marketing plana
provodi se konkretna marketinška kampanja.
12. Mjerenje efekata
marketinških aktivnosti - egzaktni podaci koji omogučavaju vrlo precizno definiranje
narednih marketinških kampanja i korekcija načina prisustva firme na Internet
tržištu i tržištu uopće.
Nema komentara:
Objavi komentar