subota, 26. listopada 2013.

Internet marketing plan




Internet marketing plan se sastoji iz sljedećih cjelina koje se kreiraju tijekom stvaranja koncepta prisustva kompanije na Internetu:
1.      Executive Summary - sažetak. Definiranje cilja marketinga, ili koji su ciljevi promocije na Internetu.
2.      Analiza statistika tržišta - da bi se došlo do ovih podataka potrebno je izvesti, pronaći ili naručiti istraživanja koja će dovesti do realnih podataka o stanju tržišta, uključujući Internet tržišta.
3.      Formuliranje strategija marketing komunikacije - planiranje i formuliranje najoptimalnije marketing strategije u skladu sa utvrđenim ciljevima i stanju na tržištima.
4.      Planiranje potrebnih sredstava za marketing - definiranje konkretnih segmenata implementacije marketing strategija. Planiranje cijene istraživanja, analiza, kreiranja posebnih elaborata, reklamnog materijala i sl
5.      Formiranje marketinškog tima - tko će obaviti ove zadatke i na koji način. Organizacija ljudskih resursa predstavlja najbitniji segment u kreiranju uspješnog posla, pa tako i u implementaciji Internet marketing plana, u slučaju kreiranja ovakvog tima u samoj kompaniji.
6.      Kreiranje korporativnog identiteta kompanije - klasični elementi marketinške strategije uključuju i posebnosti Interneta (misija, logo, slogan, vizuelni identitet web stranica, načini komunikacije sa komitentima putem Interneta...).
7.      Definiranje vremenskih rokova - organizacija marketinških aktivnosti bez tačno određenih termina, može dovesti u pitanje kompletan marketing plan.
8.      Dizajniranje promotivnih kampanja - kreiranje uvjeta za efikasno dizajniranje pojedinačnih marketinških kampanja.
9.      Kreiranje dodatnih marketinških materijala i kampanja - smjernice, opisi pojedinih koraka u izvođenju marketinških kampanja, objedinjavanje potrebne dokumentacije, priprema posebnih materijala, planiranje sajmova, predstavljanja...
10.  Provođenje vlastitih istraživanja tržišta - korištenje vlastitih resursa (web stranice, mailing liste, ankete...) za kreiranje slike o posebnostima korisnika Internet usluga određene kompanije.
11.  Izvršenje promotivnih programa - na osnovu prethodno pripremljenih segmenata Internet marketing plana provodi se konkretna marketinška kampanja.
12.  Mjerenje efekata marketinških aktivnosti - egzaktni podaci koji omogučavaju vrlo precizno definiranje narednih marketinških kampanja i korekcija načina prisustva firme na Internet tržištu i tržištu uopće.














Nema komentara:

Objavi komentar