ponedjeljak, 21. listopada 2013.

INCENTIVE – TURISTIČKI ARANŽMANI





Na međunarodnom tržištu ova se vrsta aranžmana uobičajeno naziva engleskim
terminom incentive (engl. poticati, pobuđivati), pa se taj naziv, isto tako, koristi i kod  nas. Temelji se na ideji da ljude treba stimulirati na bolji i kvalitetniji rad. Manadžment se koristi incentive-putovanjima kao jednim od oblika motivacije svojih zaposlenika.
Prvo incentive – putovanje veže se za američku agenciju National Cash Registers of
Dayton, koja je 1906. g. nagradila svojih sedamdeset prodavača ukrasnim kopčama za kravate ukrašenu dijamantima, a to je uključivalo i posjetu glavnoj poslovnici.
Svako preduzeće ima određena pravila nagrađivanja svojih zaposlenika. Tako nagrađeni zaposlenik putuje potpuno besplatno, plaća djelomičnu cijenu, putuje sa porodicom ili bez nje. Interes zaposlenika je u doživljaju nečeg posebnog, što inače ne bi sebi mogao priuštiti, i to često s cijelom porodicom . Bilo koja nagrada koja nudi mogućnost posebnog priznanja agencije korisniku takvog putovanja, pruža dugotrajan, pozitivan stimulans, koji je jedan od motivirajućih faktora za njegov/njezin daljnji rad. Još jedna prednost za nagrađenog dobitnika incentive-putovanja jest veće prihvatanje od partnera ili ostalih članova porodice,  oni počinju više cijeniti vrijeme i trud koji se morao uložiti da bi se dobilo to nagradno putovanje.

Karakteristične osobine incentive-putovanja su:

• jedinstvenost - itinerar ne smije biti predvidljiv već bogat iznenađenjima i
posebnim događanjima i nezaboravno iskustvo za nagrađene sudionike.
• upotreba mašte ili egzotičnog iskustva - organizator putovanja treba osmisliti
neke aktivnosti koje sudionici putovanja do tad nisu imali priliku iskusiti npr.
bavljenje nekim novim sportom i sl.
• ekskluzivnost - na kraju putovanja očekuje se da sudionici steknu dojam da su
imali privilegirani pristup nekim ekskluzivnim mjestima ili ljudima. Npr.
razgledavanja destinacija postaju nezaboravna ako je vodič poznata filmska
zvijezda ili sportista  koji živi u tome kraju.
• aktivnosti - znajući da su sami sudionici takvog nagradnog putovanja često po
svojoj prirodi osobe natjecateljskog duha, vrlo dobra ideja su nagrade i timske
igre  npr. olimpijada na plaži.

Nema komentara:

Objavi komentar