Individualni
aranžmani karakteristični su po tome što se kao kupci/klijenti pojavljuju pojedinci. Kao pojedinac možemo
udovoljiti svojim potrebama individualno
ili se priključiti drugim sudionicima i tako putovati grupno. Ti se aranžmani
stvaraju “po narudžbi” – tek kada ih klijentela zatraži. Usto je pristup gostu
i odnos spram njega drugačiji nego kod grupnih aranžmana. Posebno do izražaja
dolazi
savjetodavna funkcija jer nastojimo udovoljiti željama gostiju uzimajući u obzir
najbolju moguću opciju. U pravilu su ovi aranžmani skuplji od grupnih.
Grupni aranžmani
izvode za određenu grupu turista koje imaju zajednički motiv za putovanje. Kod
organizacije ovakvih aranžmana agencija mora pronaći motive koji će pobuditi
zajednički interes (sportske manifestacije, vjerski događaji, kulturne i
zabavne manifestacije, izložbe, sajmovi i sl.).
Ovakvim aranžmanima se lokalnom stanovništvu i članovima određenih
klubova omogućuje jeftinije putovanje od onoga koje bi mogli sami organizirati.
Tako agencija poboljšava svoj položaj i sliku o sebi.
Nema komentara:
Objavi komentar