ponedjeljak, 14. listopada 2013.

Da li su vam poznate neke od ovih recenica ?



Da li ti ovo zvuci poznato “ Kad bi mi barem ponekad kupio cvijece, ja bih bila sretna!” “ On kao da ne zna koliko bi ja bila srecna, kad bi se sam sjetio da iznese smece a da ga ja ne moram na to podsjecati i od njega traziti “ ” On zna koliko se ja nerviram kad on kasni , pa zasto to I dalje radi ?” kad zivite u braku, veoma je lahko upasti u klopku “ stavljanja svojih osjecaja u partnerove ruke “ - ali to je ujedno i najbrzi i najlaksi nacin da unistimo svoje sopstveno zadovoljstvo i smiraj u dusi. Takodje to je jedan od nacina potcjenjivanja svoga partnera.

Ako zelis naci zadovoljstvo u svom braku, moras da shvatis, da tvoje nezadovoljstvo i ljutnja na tvog partnera su tvoji osjecaji i reakcije, tako da ne mora znaciti da nesto “ nije uredu” sa tvojim partnerom.


Krivnja u braku cesto je prouzrokovana vasim sopstvenim razocarenjem, u vasa licna ocekivanja i zelje koje vam se nisu ostvarile. Kad bi prestali vrsiti pritisak na svog partnera i kad bi smanjili svoja licna ocekivanja i zahtjeve , a umjesto toga uzeli sebi vremena da upoznamo svog partnera , kao individualnu licnost, “ osjecaj krivnje” nestao bi sam od sebe. Svako ima pravo da bude ono sto jeste i da se tako ispoljava. Naravno i ti imas pravo, ako ti osoba ne odgovara takva kakva je, da izaberes svoj pravac i da napustis tu osobu.

Nema komentara:

Objavi komentar