ponedjeljak, 21. listopada 2013.

AFINITIVNI TURISTIČKI ARANŽMANI




U  afinitivnim aranžmanima putovanje nije bitan dio njegovog sadržaja , već je putovanje samo sredstvo da bi se zadovoljili neki drugi interesi pojedinca ili skupine.  Namijenjeni su određenom segmentu tržišta, članovima pojedinih klubova i udruženja.  Temeljni motivi  afinitetnih aranžmana jesu:

-          zdravstveni razlozi, liječenje ili rehabilitacija
-          vjerski razlozi, među kojima su popularna tzv.hodočašća
-          politički razlozi,  kada učesnici aranžmana odlaze na različite političke skupove, sastanke ili slične manifestacije
-          hobistički razlozi, u kojima se korisnici grupiraju prema nekom posebnom interesu odnosno hobiju
-           
Svaka od skupina takvih korisnika vrlo je brojna, po unutrašnoj strukturi, dosta različita, što agenciji daje gotovo neograničene mogućnosti kombinacija u kojima može formirati i tržištu ponuditi svoje afintivne aranžmane.
Turističke agencije iskoristile su popularnost hobija u  gotovo svim civilizacijama svijeta i formirale aranžmane,  npr. za pasionirane ljubitelje sportova(tenis, jahtanje,golf..) Svaki je takav hobi mogući “temeljni razlog“ za neki turistički aranžman.

Nema komentara:

Objavi komentar