U afinitivnim
aranžmanima putovanje nije bitan dio njegovog sadržaja , već je putovanje samo
sredstvo da bi se zadovoljili neki drugi interesi pojedinca ili skupine. Namijenjeni su određenom segmentu tržišta,
članovima pojedinih klubova i udruženja.
Temeljni motivi afinitetnih
aranžmana jesu:
-
zdravstveni
razlozi, liječenje ili rehabilitacija
-
vjerski razlozi,
među kojima su popularna tzv.hodočašća
-
politički
razlozi, kada učesnici aranžmana odlaze
na različite političke skupove, sastanke ili slične manifestacije
-
hobistički
razlozi, u kojima se korisnici grupiraju prema nekom posebnom interesu odnosno
hobiju
-
Svaka od
skupina takvih korisnika vrlo je brojna, po unutrašnoj strukturi, dosta
različita, što agenciji daje gotovo neograničene mogućnosti kombinacija u kojima
može formirati i tržištu ponuditi svoje afintivne aranžmane.
Turističke
agencije iskoristile su popularnost hobija u
gotovo svim civilizacijama svijeta i formirale aranžmane, npr. za pasionirane ljubitelje
sportova(tenis, jahtanje,golf..) Svaki je takav hobi mogući “temeljni razlog“
za neki turistički aranžman.
Nema komentara:
Objavi komentar