Raspisani turistički aranžmani su oni
aranžmani koje je pripremila turistička
agencija po unaprijed planiranom programu i nudi ih na turističkog tržištu. Ovakve aranžmane
turistička agencija formira na osnovu ispitivanja tržišta odnosno ispituje
klijente pomoću mailing liste i na osnovu tih dobivenih informacija agencija
pravi ponudu (aranžman).
Danas na turističkom tržištu prevladavaju pretežito raspisani aranžmani,
zato što su isplativiji u poslovanju turističkih agencija-turoperatora.
Agencija u ralizaciji ovakvih aranžmana nastoji da ugradi i plasira
svoje vlastite usluge, npr. vlastiti prijevoznički park, vlastite ugostiteljske
kapacitete i sl.
Kod prijava za ovaj aranžman pojavljuju se i grupe i individualci, a
jedni i drugi kupovinom ovakvog aranžmana putuju zajednički kao grupa.
Po pravilu se ovi aranžmani uvijek realiziraju uz pratnju turističkog
vodića.
Raspisani turistički aranžmani privlače na putovanje one osobe koje nemaju dovoljno smjelosti i iskustva
za organizaciju individualnog putovanja, ili nemaju za to dovoljno sredstava
ili pak ima onih koji se ne žele opterećivati poslovima pripreme i organizacije
putovanja.
Ovakvi aranžmani zahtjevaju veća ulaganja u promociji jer ih je potrebno
oglasiti i animirati potrošače za kupovinom.
Prema načinu putovanja turistički aranžmani se djele na :
·
Boravišne turističke aranžmane
·
Akcione turističke aranžmane
Nema komentara:
Objavi komentar