ponedjeljak, 21. listopada 2013.

RASPISANI TURISTIČKI ARANŽMANI





Raspisani turistički aranžmani su oni aranžmani koje je pripremila  turistička agencija po unaprijed planiranom programu i nudi ih  na turističkog tržištu. Ovakve aranžmane turistička agencija formira na osnovu ispitivanja tržišta odnosno ispituje klijente pomoću mailing liste i na osnovu tih dobivenih informacija  agencija  pravi ponudu (aranžman).
Danas na turističkom tržištu prevladavaju pretežito raspisani aranžmani, zato što su isplativiji u poslovanju turističkih  agencija-turoperatora.
Agencija u ralizaciji ovakvih aranžmana nastoji da ugradi i plasira svoje vlastite usluge, npr. vlastiti prijevoznički park, vlastite ugostiteljske kapacitete i sl.
Kod prijava za ovaj aranžman pojavljuju se i grupe i individualci, a jedni i drugi kupovinom ovakvog aranžmana putuju zajednički kao grupa.
Po pravilu se ovi aranžmani uvijek realiziraju uz pratnju turističkog vodića.
Raspisani turistički aranžmani privlače na putovanje  one osobe koje nemaju dovoljno smjelosti i iskustva za organizaciju individualnog putovanja, ili nemaju za to dovoljno sredstava ili pak ima onih koji se ne žele opterećivati poslovima pripreme i organizacije putovanja.
Ovakvi aranžmani zahtjevaju veća ulaganja u promociji jer ih je potrebno oglasiti i animirati potrošače za kupovinom.





























Prema načinu putovanja turistički aranžmani se djele na :

·         Boravišne turističke aranžmane
·         Akcione turističke aranžmane

Nema komentara:

Objavi komentar