Akcijone
turističke aranžmane nazivamo još i ture i predstavljaju oblik turističkih
aranžmana u okviru kojih se raznovrsni oblici turističke ponude, u odnosu na
vrijeme i mjesto, usklađuju te se nude
unutar jednog jedinstvenog, cjelovitok aranžmana, čije je osnovno obilježje
pokret.
Ova vrsta
aranžmana redovito sadrži veći broj
turističkih destinacija u kojima se boravi relativno kratko te je zbog toga
neizostavna dobra informisanost, odnosno upoznatost, organizatora putovanja s atraktivnostima svih
mjesta koja su uvrštena u itinerar,
program putovanja.
Smisao
akcijskog aranžmana je putovanje od
destinacije do destinacije , tako da glavnu ulogu pri izradi jednog ovakvog
aranžmana odigrava odabir mjesta.
Osnim
glavnog aduta putovanja, potrebno je uvrstiti još nekoliko usputnih mjesta koja
će svojim atraktivnostima odlučivanju potencijalnih
kupaca upravo za taj aranžman.
Kod izrade
akcijskih aranžmana posebnu pažnju agencije posvećuju izboru prevoznog
sredstva. Izabrano prevozno sredstvo mora omogučiti dolazak u sve tačke navedene na itineraru, a svojim konforom
zadovoljiti klijentelu koja u njemu boravi najveći dio putovanja. Udobnost smještaja stavlja se na drugi plan,jer je
boravak u njemu ograničen na relativno kraći vremenski period.
Motivi tura
mijenjali su se kroz historiju i kroz promjene na turističkom tržištu.
Veoma česti
motivi u današnje vrijeme je potrebe savremenog čovjeka se da se kreće, da
zadovolji svoju znatiželju, da upozna druge narode i njihove običaje.
Akcijone
turisričke aranžmane najčešće djelimo
prema prometnom sredstvu pomoču kojeg se aranžman provodi tako da postoje :
autobusne, avionske i brodske ture(kružna putovanja,krstarenja)
Nema komentara:
Objavi komentar